شروع کار وبلاگ نیکیشروع کار وبلاگ نیکی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

چـرنـבیـات ـِـ یـہ בخے

...

1390/12/25 15:41
نویسنده : :|
191 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خیلی روز خوبی بود...چون تا ساعت ١٠ خوابیدم(بعد از سالیان درازخواب)

شبش که ساعت ٩ خوابیدم از بس خسته بودم.....

niniweblog.com

ولی خیلی سعی کرده بودم مامانم رو راضی کنم برام اسنک درست کنه ولی من خوابم برد و همشو داداشم خورد......

 

niniweblog.com

ولی اشکال نداره...دادشم دیگه و منم خیلی خیلی خیلی دوسش دارم

 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

و البته با این که همیشه با هم دعوا می کنیم

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

مهم اینه که فردا قراره که با بابام و مامان بزرگم از اون بیسکوئیت هایی که من خیلی دوست دارم درست کنیم...خیلی وقته از اون بیسکوئیت ها نخوردم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابای ملیسا
25 اسفند 90 14:11
با سلام بنده هم با اجازه شما رو لینک کردم


ممنون